WELCOME :: MAIN MENU MOVED TO THE BOTTOM OF THIS BLOG

SEARCH THIS BLOG

Thursday, May 12, 2011

Pemimpin UMNO tonton video seks bersama isteri.


Umno menyambut ulangtahun ke 65nya semalam dalam keadaan masih taksub dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim walaupun beliau sudah 13 tahun meninggalkan parti itu .



Serangan ke atas Ketua Pembangkang itu menjadi tumpuan utama di Pusat Dagangan Dunia Putra dengan perwakilan diberikan naskah percuma buku berjudul Tuhan, Politik dan Seks' yang menfitnah Anwar dengan tuduhan jijik, menggunakan bahasa lucah.

Buku setebal 555 halaman adalah hasil penulis upahan Syed Hussein Al Attas. Ia diberikan kepada semua hadirin sebagai cendermata yang dimasukkan dalam sebuah beg.

Pada muka hadapan buku itu tertera gambar palsu Anwar yang berambut panjang perang, bergincu serta berkuku merah dan lasa bel “18SX”.

Turut dihentam dalam bukunya ialah Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. Syed Hussein memperuntukan satu bab dengan tajuk “Nik Aziz: Ulamak Nyanyuk”.

Dalam pada itu, Ketua Penerangan Umno Ahmad Maslan memberitahu hadirin di satu forum bahawa beliau dan isterinya menonton video lucah Datuk T dan “yakin” pelaku itu adalah Anwar.”

Maslan tidak menerangkan keperluan beliau mengajak isterinya untuk sama-sama menonton video lucah 21 minit itu.

“Saya telah saksikan video itu dan yakin pelaku dalamnya adalah Anwar,” kata Ahmad Maslan di depan beberapa ulama Umno yang menyertai sebuah forum sempena ulangtahun ke 65 parti itu.

Selatanonline | 12Mei 2011 - baca semua